Monday, September 6, 2010

NOTD: Essence, Choose Me! (Zoya Dupe!)

I recently bought this polish and was so curious how it would look on my nails, that I immediately applied it.
In the bottle it looks green, but on the nails it takes on a more bluegreen. My cameraflashes made it into a lighter blue though, but it really does have a green tint to it in real life.

It's a blueish green with golden shimmers in it, and I really love it
The shimmers are clearly visible in real life, and it really makes a special colour. It bugs me that I can't get a good picture of it.


Alos, today I read on pimpmynailz that Choose me is a dupe for Zoya Charla!

See the pic below from that site:
(more pics can be found on pimpmynails)

I've googled some pics, and I have to say, it's true!

Take this pic below by Polishis:

This represents the colour MUCH more, and then imagine a more clearly visible golden shimmer. It's a very shimmery polish, I seriously love it!

5 comments:

  1. Pretty!
    En Essence lakjes zijn lekker goedkoop, dus ik denk dat ik deze ook maar eens ga halen :)

    ReplyDelete
  2. Mooi lakje!
    Vind m zo mooi dat ik er meteen 2 flesjes van heb gekocht!

    ReplyDelete
  3. Goed om te weten! Heb Charla altijd al geweldig gevonden, kan nu dus gewoon naar het kruidvat voor een goede dupe! :)

    ReplyDelete
  4. Ik ga er ook zeker n tweede flesje van halen, want die is wel erg klein :)
    Hij stained wel n btje bij afhalen, maar hij blijft wel heel goed zitten!

    ReplyDelete
  5. Handig he! Ik was ook enorm blij toen ik hierachter kwam, heb er inmiddels al snel eentje bijgekocht voor een giveaway soon ;)

    ReplyDelete