Tuesday, August 10, 2010

NOTD: Pink Zebra



This NOTD was made with:
  • Manhattan, Quick Dry, no. 78
  • Konad Black Special polish
  • Konad stampingplate

 I started with the Manhattan polish, which is a really birhgt pink, with a pearly blue shine. The flash really shows the pearly shine, but in real life, it isn't that noticable on your nails.


Then I took the konad and pput on the zebrastripes. Thise manicure matched a new shirt of mine: It's a bright pink shirt with black zebraprint, and on top of that theres a frontprint with skulls and such.


5 comments:

  1. Leuke gedaan! Bij mij gaan die printjes nog altijd scheef, ik wil te snel denk ik. :P Haha!

    ReplyDelete
  2. erg mooi gedaan! Vind t tegelijkertijd stoer en sexy eruit zien!

    ReplyDelete
  3. @amber, als de print eenmaal op de stempel zit, kan je de tijd nemen hoor. Ik leg de stempel altjd naast mn nagel om te kijken hoe hij uitkomt(meestal zijn ze te kort voor mn nagel), en dan stempel ik pas. Maar ach, mooi scheef is ook niet lelijk, haha.


    En thanx allemaal :)

    ReplyDelete