Tuesday, August 24, 2010

Another Giveaway???

At the last giveaway, I told you that Enchantra was so sweet to sponsor the next giveaway, and she offered me something really awesome to give away....

I can already tell you that I'm really excited about it, and I think you will all like it.

The giveaway will start this saturday, on my birthday! So check the blog to see what you have to do to participate!

Some hints:
  • I wanted these ever since I saw pics of them
  • I have heard 2 are dupes for MAC products that are limited edition
  • There will be 6 products in this giveaway
  • It is an entire collection...

9 comments:

  1. yay exciting! This will be my third time to join haha! and MAC products are the best =)

    <3

    ReplyDelete
  2. Hoei spannend! Hoe is het met je huid? Weer een beetje opgeknapt?

    ReplyDelete
  3. ooo it is the china glaze vintage vixen collection ?? i hope i get an extra entry if its right :P

    ReplyDelete
  4. @meyke, ja stuk beter, wel nog flink gevoelig natuurlijk, maar dat gaat wel over.

    @ik: nope :P

    ReplyDelete
  5. Gelukkig maar. Wat kloterig is het als je zo'n uitslag krijgt en je weet niet waarvan. Ik heb het ook 2x gehad, mijn nek en hoofdhuid en voorhoofd zat onder de kleine bultjes. Alsof ik extreem kippevel had en jéuken! Werd er gék van. Beide keren had ik uitgebreid gegeten (ene keer bij een vriendin die een gigabuffet had gemaakt en 2e keer een buffet in een restaurant) maar de 2e keer had ik ook een ketting om en dat was een "leren" veter. Ik draag nu dus nooit meer van (nep)leren veters..

    ReplyDelete
  6. Is it the Orly Cosmic FX Collection?

    ReplyDelete
  7. @meyke, he jakkes dat is ook vervelend! Wij dachten eerst nog aan garnalen, maar ik eet bijna elke woensdag garnalen op de markt, en dat was alweer uren geleden. En ik had echt een acute reactie. Sid wil graag dat ik me laat testen, maar als iets met de wind meewaait, lijkt me dat n btje nutteloos. Beide keren hebben we niets raars gezien.

    ReplyDelete