Friday, July 2, 2010

Eclipse Premiere EOTD & LOTD

So I've been a 'fan' of Twilight ever since I picked up the books in dec 2008. We had just seen the movie and we thought the vampires were like faires or even discoballs, and that the man characters were acting really weird all the time. But we also thought, maybe the books are worth the read. So I picked up my first copy of Twilight, and the rest is history. I'm not fangirl, because I don't squeel whenever I see RPatz or Taylor Lautner, Although I don't mind seeing PFatch ;). BUt I do love the books, and even hubs got into it. We had a hard time sharing the books because I re-read them a lot, so we now have 2 copies of the series :P Through Twilight I've met some amazing woman, who I consider to be some of the most awesome women I know. We only really talk about Twilight anymore when the movies come out, but we talk about everything else everyday :)

Anyway, to make a long story short, on wednesday night, we went to see Eclipse, and we were NOT dissapointed. It seems that with every part, the movie gets better. I won't go into it much further because of spoilers, but trust me, they did a pretty good job.

This was my EOTD:

I used Morbid Minerals(how appropriate) Old Blood(hahaha), Bullet, and Gosh Effect Powder Steel.

I also used a Barry M kohlpencil:

And My fav Gosh mascara:


If I was a scary squeeling fangirl, I might look like this:

When In reality I looked more like this:
(Yeah squinting into the sun looks soooooo good on me, hahahaha)
I didn't use much makeup, just a bit of Soft N Shine Aubergine on my lips.

I really adore my new peacock necklace, more about that tomorrow!

6 comments:

  1. Je zag er mooi uit hoor ;)

    Ik had niks extras gedaan hahaha. Gewoon t-shirt en spijkerbroek en slippers :P En bijna geen make-up want er is hier geen airco in de bios, dus je smelt echt weg :(

    De film was super. Ik zal ook geen spoilers plaatsen in de comments, maar ik ben het helemaal met je eens dat elke film steeds beter wordt!

    ReplyDelete
  2. @suzy, aww thanx! In onze bioscoop is t meestal ijskoud in de zomer, viel nu gelukkig wel mee, was precies goed.
    Ja ik wil hem zeker nog eens zien :)

    @bleed to love her: me 2 :)

    ReplyDelete
  3. Ik ben hem ook gaan kijken samen met een vriendin. Ik heb de boeken niet gelezen, mijn vriendin wel. Ik was er niet helemaal wild van, maar vond hem wel beter dan de tweede film. Nu wachten op de volgende! :-)

    ReplyDelete
  4. ik kan je aanraden toch de boeken te lezen, dan weet je veel meer de gedachtegang achter bepaalde acties enzo. Karakters zijn makkelijker te begrijpen. Wij hadden deel 1 gezien zonder de boeken gelezen te hebben, en die was echt lachwekkend en achterlijk op die manier. Zonder boeken vind ik ze niet echt goed. Met boek een stuk beter en Eclipse vond ik veel beter.

    ReplyDelete
  5. yay for lexlings :) we will survive no matter what they do with the movies or if we forget the books exist :-D

    ReplyDelete